Sarajevo - oraşul fără pereche

Sarajevo - oraşul fără pereche

marți, 24 mai 2011

Poza zilei - episodul 14


Niciodată n-am agreat oamenii care uită de unde au plecat. Care odată ajunşi undeva sau cineva, îşi şterg cu buretele trecutul. Îmi doresc să călătoresc şi în ultimul colţişor de lume, dar n-o să uit niciodată că am crescut cu bune şi rele într-un "controversat" orăşel prahovean în care nu s-a întâmplat şi n-o să se întâmple niciodată nimic: Băicoi. Voi reveni mereu cu drag acasă şi nu voi spune niciodată nimănui că sunt din Ploieşti sau Câmpina:), aşa cum se mai poartă pe la noi. Săptămâna trecută mi-am făcut cont pe couchsurfing, iar duminică voi avea la Băicoi primul vizitator:). Cred că îl voi plimba prin locurile în care beam prin liceu pentru că alte obiective turistice eu nu ştiu să fie...unul dintre aceste locuri îl aveţi în poză. Vă aştept la Băicoi. Cheers! (Băicoi, Prahova, august 2010)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu